Aynen ben de dün gördüğüm kendinden son derece emin arkadaşa ithafen yazılacak mesajları görmek için geldim.
Adsenseyi 4 yildir kullaniyorum iddasınada girebilirim (:
4 yıldır boş kullanmışsın o zaman.

Bu kadar emin konuşmamak lazımmış o zaman. Bir tane de değil kaç tane mesaj attın konuya