Aynen ben de dün gördüğüm kendinden son derece emin arkadaşa ithafen yazılacak mesajları görmek için geldim.


Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsenseyi 4 yildir kullaniyorum iddasınada girebilirim (:

4 yıldır boş kullanmışsın o zaman. Bu kadar emin konuşmamak lazımmış o zaman. Bir tane de değil kaç tane mesaj attın konuya