thehunturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam seviye yerlerde bile değildi. yazık. çok yazık.
Sorun aslında ap açık ortada burda katı kurallar var bir tanemiz yaş tahtaya basmak istemiyoruz çünki burdaki platform eşşsiz ve zengin neden kolay şekilde sorunun çözüme ulaşıyor satış yapabiliyorsun kaynaklardan faydalanıyorsun ama dp kimse pek bilmiyor ama inanın dp r10 gibi eşşsiz bir forum ayrıca yorumu yazanlar adsende konusunu aşıp işi osmanlıya kadar aldı götürdü bir tane dp den birisi buraya gelse yabancı uyruklu insan ülkesi hakkında sanmıyorum dün bizlerin yaptığını yapsın işde her zaman bu yüzden kaybediyoruz kaybetmeye de devam ediyoruz