BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dün pek bakamadım ama r10 da dp de baya kıyıma gitti admin yazık ettiniz kendinize
hocam seviye yerlerde bile değildi. yazık. çok yazık.