birisi buraya gelse yabancı uyruklu insan ülkesi hakkında sanmıyorum dün bizlerin yaptığını yapsın işde her zaman bu yüzden kaybediyoruz kaybetmeye de devam ediyoruz
Adamların sanmıyorum bizler gibi boş işlerle uğraşcağını ama emin ol burada o tarz konular açılsaydı tepkiler çok farklı olurdu