• 20-08-2010, 23:27:38
    Üyeliği durduruldu
    chatroulette adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cuma inşallah yatarda pazartesiye kalmaz..
    o kadar gecikeceğiniz zannetmiyorum geçen ay ayın 30unda size gönderielecek para var dedikten 3 gün sonra ödeme işleme girdi 4. gün aldık ödemeleri Tahminen ben Pazartesi işleme girer salı günü alırız diye düşünüyorum Tabi Duruma göre ne değişir bilmiyorum benimkisi şahsi düşüncem. Ama o şekilde yatarsa gerçekten çok güzel olur
  • 20-08-2010, 23:28:31
    psiko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 hesabım banlanmış banlanma ayın 15 inden sonra olduğu için ödeme alma şansım varmı acaba ?
    ödeme zımpırtısı cıktıysa %100 alırsın. 15 agustosta banlandıysan biraz zor
  • 21-08-2010, 00:29:02
    Üyeliği durduruldu
    Muhabbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar gecikeceğiniz zannetmiyorum geçen ay ayın 30unda size gönderielecek para var dedikten 3 gün sonra ödeme işleme girdi 4. gün aldık ödemeleri Tahminen ben Pazartesi işleme girer salı günü alırız diye düşünüyorum Tabi Duruma göre ne değişir bilmiyorum benimkisi şahsi düşüncem. Ama o şekilde yatarsa gerçekten çok güzel olur
    salı ayın 24 dü oluyor ben hiç görmedim 24 de yattığını sadece 25'de oda çok ender rastlanan bişiy.. yani cuma yatarsa öpüpte başına koy
  • 21-08-2010, 00:29:42
    WebGARDEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı arkadaşlar ödeme işleme girdikten sonra dediler..
    ödeme işleme girmedi mesela bugün 18 i .. banlanınca ödeme yapiliyor mu ?
    alamazsın
  • 21-08-2010, 01:20:16
    Üyeliği durduruldu
    chatroulette adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salı ayın 24 dü oluyor ben hiç görmedim 24 de yattığını sadece 25'de oda çok ender rastlanan bişiy.. yani cuma yatarsa öpüpte başına koy
    sen görmemiş olabilirsin arkadaşım.
  • 21-08-2010, 03:53:36
    Üyeliği durduruldu
    Şu pazartesi gelse süper olur gelirmi sizce
  • 21-08-2010, 03:57:46
    Üyeliği durduruldu
    protatiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu pazartesi gelse süper olur gelirmi sizce
    Kimse kesin birşey söyleyemez

    fakat pazartesi işleme girse salı yatar en erken yani pek umutlanmayın
  • 21-08-2010, 11:30:14
    psiko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 hesabım banlanmış banlanma ayın 15 inden sonra olduğu için ödeme alma şansım varmı acaba ?
    Bende ayın 19 unda banlandım, konuda bi arkadaş ayın 15 inde banlandığını ama yinede odeme aldığını yazan bi arkadaş vardı, umarım alırsın.
  • 21-08-2010, 13:44:09
    if3Lc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ayın 19 unda banlandım, konuda bi arkadaş ayın 15 inde banlandığını ama yinede odeme aldığını yazan bi arkadaş vardı, umarım alırsın.
    Geçen ayın 21'inde banlandım ödeme alamadım. aynı tarihte banlanan arkadaşların bazıları aldı şans kalmış ama ayın 15'inde filan banlananların alacağını sanmıyorum. Size gönderilmek üzere eft yazısı çıkıp banlananların ödemelerini alma şansı daha yüksek