• 19-08-2010, 23:29:26
    Alıp veremediğim yok sadece bu piyasada bu işi yapan kişilerin tamamına yakınını tanıyorum. Banlanmadan önce bu uyarı çıkmış panellerinde.
  • 20-08-2010, 18:33:04
    Alıntı
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.
    Bu yazıyı görmek neden bilmiyorum ama huzur veriyor : )
  • 20-08-2010, 18:38:31
    Üyeliği durduruldu
    Semotion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yazıyı görmek neden bilmiyorum ama huzur veriyor : )
    %100 para garanti olduğundandır
  • 20-08-2010, 18:39:16
    Birgün bende ödeme alıcağım ama o bir gün bir türlü gelmiyor
  • 20-08-2010, 21:04:06
    blacksea61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 hesabımda aşağıdaki uyarı çıktı ve bu hesaplardan ödeme alıyordum sorunsuz :S

    ÖNEMLİ: Ödemeleriniz şu anda bekletilmektedir. Ödemelerinizin gerçekleşmesi için yapmanız gereken işlemler var.
    Bu durumu değiştirme konusunda daha fazla bilgi için aşağıdaki Gerekli Eylem(ler)'e tıklayın. Bu ayarlarda ayın 15'inden sonra yapılan değişiklikler ya şu andaki ya da ileriki ödeme döneminde etkili olabilir.

    Ödemelerle İlgili Genel Sorun - Bu bekletmeyi kaldırmak için lütfen AdSense Destek ekibiyle bağlantı kurun.
    Hesabın banlanacak bilgine.

    04:50 de hesabım kapatılmış ancak 30unda ödemeniz var demiyordu. Üsteki uyarı var. Ödeme alma ihtimali ne kadar?
    __________________

    2 hesabım banlanmış banlanma ayın 15 inden sonra olduğu için ödeme alma şansım varmı acaba ?
  • 20-08-2010, 21:10:38
    Bu uyarıyı ilk defa gördük. Ama daha önceki mesajlarda bu durumda olup ödeme almış olanda var. Kısmetse gelir ödeme.
  • 20-08-2010, 21:11:14
    inşallah gelir
  • 20-08-2010, 21:16:16
    artık bu ayın 30'u yazısı gördüm ya ban yesemde sorun deil
  • 20-08-2010, 23:24:17
    Üyeliği durduruldu
    cuma inşallah yatarda pazartesiye kalmaz..