• 12-08-2010, 18:18:45
    #1
    Adsense Temmuz ayı ödemeleri sizce nasıl olur ? , Kur nasıl olur ? , Ödeme zamanında ödeme alan arkadaşlar yazarsan seviniriz.
  • 12-08-2010, 18:20:21
    #2
    erken actınız hocam konuyu.. para lazım galiba acaip lazım ya 1 k ödeme gelcek
  • 12-08-2010, 18:21:08
    #3
    güzel oluyor ha googleden para beklemek
  • 12-08-2010, 18:23:43
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BaRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel oluyor ha googleden para beklemek
    biz hala bekleyemedik ya çalışıyoruz bakalım bizde bekleriz umarım bir gün
  • 12-08-2010, 18:26:14
    #5
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz hala bekleyemedik ya çalışıyoruz bakalım bizde bekleriz umarım bir gün
    olur inş kardeş çalışmaya devam
  • 12-08-2010, 18:36:50
    #6
    Ramazanlık ramazanlık zaman geçmiyor arkadaşlar bu konuyu açayım dedim.
  • 12-08-2010, 20:30:42
    #7
    Üyeliği durduruldu
    heyecanınızı anlıyorum bendede var inş erken olur.
  • 15-08-2010, 15:58:36
    #8
    Rally erken başladı sanki bu ay. En erken 8 gün en geç 15 gün var. Ama iyi oldu, derken ramazandan bi on gün ödemeyi bekleyerek geçer. Bakalım gugil ne yapacak bu ay. Herkesin ödemesi hayırlı olsun şimdiden, umarım geçen ay gibi ban furyası çıkmaz, herkes ödemesini alır sağ salim.. Ilk tahmin de benden gelsin 25 ağustos çarşamba günü 1,51 kuru ile alırız diyorum.
  • 15-08-2010, 16:00:03
    #9
    10-12 gün sonra yapılır sanırım ödemeler bu ay az alıcam diger ay yüklü