Temmuz Ayı Ödemeleri
855
●52.059
- 12-08-2010, 18:20:21erken actınız hocam
konuyu.. para lazım galiba acaip lazım ya 1 k ödeme gelcek
- 12-08-2010, 18:23:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.biz hala bekleyemedik ya çalışıyoruz bakalım bizde bekleriz umarım bir günBaRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2010, 18:26:14olur inş kardeşSanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalışmaya devam
- 15-08-2010, 15:58:36Rally erken başladı sanki bu ay. En erken 8 gün en geç 15 gün var. Ama iyi oldu, derken ramazandan bi on gün ödemeyi bekleyerek geçer. Bakalım gugil ne yapacak bu ay. Herkesin ödemesi hayırlı olsun şimdiden, umarım geçen ay gibi ban furyası çıkmaz, herkes ödemesini alır sağ salim.. Ilk tahmin de benden gelsin 25 ağustos çarşamba günü 1,51 kuru ile alırız diyorum.
konuyu.. para lazım galiba acaip lazım ya 1 k ödeme gelcek
bu konuyu açayım dedim.