Rally erken başladı sanki bu ay. En erken 8 gün en geç 15 gün var. Ama iyi oldu, derken ramazandan bi on gün ödemeyi bekleyerek geçer. Bakalım gugil ne yapacak bu ay. Herkesin ödemesi hayırlı olsun şimdiden, umarım geçen ay gibi ban furyası çıkmaz, herkes ödemesini alır sağ salim.. Ilk tahmin de benden gelsin 25 ağustos çarşamba günü 1,51 kuru ile alırız diyorum.