• 16-08-2010, 20:17:02
    #37
    inşallah kur değerleri kaydadeğer bişi olurb uaralar $ aşırı dalgalanıyor
  • 16-08-2010, 21:11:18
    #38
    Kur 1,50 olucak
    27'sine kadar geçerler inş.
  • 16-08-2010, 22:26:49
    #39
    Kur hakkında yorum yapmaya gerek yok 30 temmuzda neyse o dur.
  • 17-08-2010, 01:00:07
    #40
    Üyeliği durduruldu
    NeoCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inşallah kur değerleri kaydadeğer bişi olurb uaralar $ aşırı dalgalanıyor
    geçen ay işleme girdiğindeki kur ne ise, bu ay ödenecek mebla o olur.
  • 17-08-2010, 02:06:13
    #41
    Adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakkınla alıyorsan banlanmazsın.
    İnsafına kalmışsın adamların artık hak, hukuk meselesi değil bu.
  • 17-08-2010, 02:14:01
    #42
    Üyeliği durduruldu
    BEYZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsafına kalmışsın adamların artık hak, hukuk meselesi değil bu.
    ne yani masus banlayabiliyormu diyorsun. ben günlük ortalama 8 trilyon kazanan bir firmanın bunu yapacagını zannetmiyorum.
  • 17-08-2010, 06:27:29
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne yani masus banlayabiliyormu diyorsun. ben günlük ortalama 8 trilyon kazanan bir firmanın bunu yapacagını zannetmiyorum.
    ben de bunu anlatmaya calıstım ayın 19u sabahı görürüz bakarsın sende ban yersın
  • 17-08-2010, 11:53:43
    #44
    carizmali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de bunu anlatmaya calıstım ayın 19u sabahı görürüz bakarsın sende ban yersın
    google 19 unda mı banlamaya baslıyor?
  • 17-08-2010, 11:55:00
    #45
    WebGARDEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google 19 unda mı banlamaya baslıyor?
    alakası yok her an banlayabiliyorlar