• 17-08-2010, 23:52:44
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Heyecanla bekliyoruz bu ayı

    Geçen senelerde hiç kesinti olmuyordu artık niye oluyor biri beni aydınlatabilirmi?
  • 18-08-2010, 00:50:33
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Blurayindir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir gün sende banlanırsan aynı duyguları yaşarsan görürüm seni
    Aman hocam,
  • 18-08-2010, 10:19:16
    #57
    Üyeliği durduruldu
    protatiX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15'i değilmi o ?
    15 bilmiyorum

    15 inde hiç banlanmadım 19 unda banlandım aldım ödememi 15 inde banlanıpta ödemesini alan varmıdır.
  • 18-08-2010, 10:43:42
    #58
    23 ünde panele ödeme ibaresi yansız 27 sinde ödeme gelir
  • 18-08-2010, 14:05:43
    #59
    Üyeliği durduruldu
    ödeme bekliyordum dimi
  • 18-08-2010, 14:56:33
    #60
    Üyeliği durduruldu
    150 $ kesinti var bende
  • 18-08-2010, 18:48:02
    #61
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    TeRaPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 $ kesinti var bende
    ne kadar ödeme alıcaktın?
  • 18-08-2010, 19:33:49
    #62
    kur : 1.51 olur, 27 sinde hesaplarımıza geçer ( iyimser bi tahmindir )
  • 18-08-2010, 20:27:27
    #63
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebGARDEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler ..
    alacağımız pek bisey degil lakin ban insanin gozunu korkutuyor.. ya banlanirsam korksu icimde dur bakalim ne olacak ?
    peki birsey daha sormak istiyorum birde ban yedikten sonra da odeme alanlar varmis o nasıl oluyor bilginiz var mı ?
    18 inden sonra banlanırsan ödemen yapılır bizzat denenmiştir