• 19-08-2010, 04:03:27
    #91
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    artık start verildi hesaba geçmesi için heyecanlı günler bizi bekliyo
  • 19-08-2010, 04:17:43
    #92
    Çok erken bir ödeme işlemde yazısı. Sanırım ramazan dolayısıyla bizi sevindirmek istedi google
  • 19-08-2010, 04:20:31
    #93
    sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok erken bir ödeme işlemde yazısı. Sanırım ramazan dolayısıyla bizi sevindirmek istedi google
    cok erken demiyelim 19-20-21 bu tarihler arasında cıkıyor bu yazı. + ödeme işlemde yazısı daha cıkmadı ona daha var
  • 19-08-2010, 04:23:22
    #94
    ödeme işlemdemi dediniz yoksa benmi yanlış anladım
  • 19-08-2010, 04:28:19
    #95
    EuDownload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödeme işlemdemi dediniz yoksa benmi yanlış anladım
    Ödemeler işlemde değil, sadece yapıalcak ödemeler planlandı.
    Yani şu dakika itibari ile hesbınız banlansa dahi paranız KESİNLİKLE hesabınıza gelecek demektir.
    Ödemelerin işleme girmesi daha sürer.
  • 19-08-2010, 04:30:39
    #96
    26 sından önce para beklemeyelim bence 26-27 gibi hesaplara geçer
  • 19-08-2010, 04:30:50
    #97
    u ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.

    Bayram'da da böyle güzellik yapıp erken gönderse keşke
  • 19-08-2010, 04:54:12
    #98
    XeroX_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeler işlemde değil, sadece yapıalcak ödemeler planlandı.
    Yani şu dakika itibari ile hesbınız banlansa dahi paranız KESİNLİKLE hesabınıza gelecek demektir.
    Ödemelerin işleme girmesi daha sürer.
    Açıklayıcı bilgilendirme için teşekkürler hocam..bu kesinlikle işini sevdim hadi bakalim hayirlisi.
  • 19-08-2010, 06:06:28
    #99
    WebGARDEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklayıcı bilgilendirme için teşekkürler hocam..bu kesinlikle işini sevdim hadi bakalim hayirlisi.
    Tabi ALLAH tan birşey olmazsa