• 19-08-2010, 22:09:38
    Üyeliği durduruldu
    MaRkS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce böyle bir uyaruyla karşılaşıp ödeme alabilen var mı?

    ÖNEMLİ: Ödemeleriniz şu anda bekletilmektedir. Ödemelerinizin gerçekleşmesi için yapmanız gereken işlemler var.

    Bu durumu değiştirme konusunda daha fazla bilgi için aşağıdaki Gerekli Eylem(ler)'e tıklayın. Bu ayarlarda ayın 15'inden sonra yapılan değişiklikler ya şu andaki ya da ileriki ödeme döneminde etkili olabilir.
    Gerekli Eylem
    Ödemelerle İlgili Genel Sorun - Bu bekletmeyi kaldırmak için lütfen AdSense Destek ekibiyle bağlantı kurun.
    r10 dan bir üye geçen ayın 17sinde banlanmıştı.
    bu ayın 30unda cart curt demiyordu henüz. ama ay sonu süpriz oldu ödeme geldi.
  • 19-08-2010, 22:13:10
    Üyeliği durduruldu
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    23'ünde yatar diye düşünüyorum. Yanılmıyorsam evvelki ay öyle olmuştu.
    evelki ay 27sinde yattı be abim
    bu ay 24 diye tahmin ediyorum. kur da 1,51 gibi birşey olur
  • 19-08-2010, 22:17:02
    ER0L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 dan bir üye geçen ayın 17sinde banlanmıştı.
    bu ayın 30unda cart curt demiyordu henüz. ama ay sonu süpriz oldu ödeme geldi.
    İçim çok rahatladı.Eğer ödeme gelirse dile benden ne dilersen

    Edit : Banlandı derken bu şekil bir uyarı mı çıkmıştı?
  • 19-08-2010, 22:20:48
    Adsense adlı üyeden alıntı:
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.
    herkese hayırlı olsun.Umarım erken bi vakitte ve iyi bir kurdan yatırır.Bol kazançlar.
  • 19-08-2010, 22:44:45
    MaRkS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce böyle bir uyaruyla karşılaşıp ödeme alabilen var mı?

    ÖNEMLİ: Ödemeleriniz şu anda bekletilmektedir. Ödemelerinizin gerçekleşmesi için yapmanız gereken işlemler var.

    Bu durumu değiştirme konusunda daha fazla bilgi için aşağıdaki Gerekli Eylem(ler)'e tıklayın. Bu ayarlarda ayın 15'inden sonra yapılan değişiklikler ya şu andaki ya da ileriki ödeme döneminde etkili olabilir.
    Gerekli Eylem
    Ödemelerle İlgili Genel Sorun - Bu bekletmeyi kaldırmak için lütfen AdSense Destek ekibiyle bağlantı kurun.
    Senin mevzunun tek çözümü adsense ekinine ulaşmak. başarabilirsen ödeme alabilirsin. Bu yazdığına ilişkin Google Adsense yardım forumlarından bir alıntı yapıyorum detaylarıda aşağıdaki linkten inceleyebilirsin. 2009'dan beri ödeme alamayan kişinin feryadınıda göreceksin. umarım durumun öyle sonuçlanmaz.

    "Ödemeyle ilişkili olarak daha ender karşılaşılan sorunlar nedeniyle de ödemeleriniz bekletilebilir. Ödemeleriniz bekletiliyorsa, Ödeme Geçmişi sayfanızın başında Gerekli Eylemler etiketli bir kutu görürsünüz. (Bu ibare ikinci işaret) Not: Yukarıda size önerilen bütün çözümler normal durumlar için doğru ancak anlaşıldığı kadarıyla sizin durumunuz "ender görülen bekletme" sebepleri kapsamına giriyor. Bu bekletmenin sebeplerini ve yapılması gerekenleri sizin durumunuzda sadece konuyla ilgili destek ekibine telefon ederek öğrenebilirsiniz... (Bu konuyu mail yoluyla çözemezsiniz)"

    http://www.google.com/support/forum/...fb65c8e2&hl=tr
  • 19-08-2010, 22:51:38
    Üyeliği durduruldu
    Diğer ayların durumlarına göre bakarsak Pazartesi Yada Salı günü Allahtan birşey olmazsa İnşallah Ödemelerimizi Alırız.
  • 19-08-2010, 23:12:40
    clic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin mevzunun tek çözümü adsense ekinine ulaşmak. başarabilirsen ödeme alabilirsin. Bu yazdığına ilişkin Google Adsense yardım forumlarından bir alıntı yapıyorum detaylarıda aşağıdaki linkten inceleyebilirsin. 2009'dan beri ödeme alamayan kişinin feryadınıda göreceksin. umarım durumun öyle sonuçlanmaz.

    "Ödemeyle ilişkili olarak daha ender karşılaşılan sorunlar nedeniyle de ödemeleriniz bekletilebilir. Ödemeleriniz bekletiliyorsa, Ödeme Geçmişi sayfanızın başında Gerekli Eylemler etiketli bir kutu görürsünüz. (Bu ibare ikinci işaret) Not: Yukarıda size önerilen bütün çözümler normal durumlar için doğru ancak anlaşıldığı kadarıyla sizin durumunuz "ender görülen bekletme" sebepleri kapsamına giriyor. Bu bekletmenin sebeplerini ve yapılması gerekenleri sizin durumunuzda sadece konuyla ilgili destek ekibine telefon ederek öğrenebilirsiniz... (Bu konuyu mail yoluyla çözemezsiniz)"

    http://www.google.com/support/forum/...fb65c8e2&hl=tr
    Evet bu sayfayı okudum bugün.Umarım bu şekilde sonuçlanmaz.Maillere de cevap vermiyor Adsense ekibi sanırsam.
  • 19-08-2010, 23:21:02
    msnpop yapan kişilerde çıkmış bu uyarı gözlemlediğime göre. sanırım bu işi çaktılar artık.
  • 19-08-2010, 23:23:06
    Üyeliği durduruldu
    sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msnpop yapan kişilerde çıkmış bu uyarı gözlemlediğime göre. sanırım bu işi çaktılar artık.
    msnpop cularla alıp veremediğin var sanırım
    arada sırada olur böyle şeyler...