• 23-08-2010, 16:34:59
    ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 yıldır adense kullanıyor hiç son gün yatmadı.

    Bozmak gibi olmasın ama
  • 23-08-2010, 16:39:57
    ismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 yıldır adense kullanıyor hiç son gün yatmadı.
    1-2-3 aldığımız zamanlarda oldu sen 6 aydır kullanıyor olmayasın ?
  • 23-08-2010, 16:41:53
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bozmak gibi olmasın ama

    pardon o yılları unutmuşsun 2009 şubat ise mart 1 de yatmış şimdi gördüm
  • 23-08-2010, 16:56:11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence çarşamba sabahı saat 9.15 gibi gelen eft ler onaylanacak gidip çekecez
  • 23-08-2010, 17:44:02
    Üyeliği durduruldu
    dünya geneli olarak Ödemeler 4 saat içersinde İşleme girecek, Tabi Bu durum Canım TÜRKİYE'me Ne zama vurur bilmiyorum ama bu gün genel olarak işleme alınacak.
  • 23-08-2010, 17:45:49
    Üyeliği durduruldu
    26 sı gibi alırız sanki
  • 23-08-2010, 17:57:28
    Üyeliği durduruldu
    bu çarşamba işlemde olur perşembede hesapta perşembe akşamı cepte cuma sabahı borclularımızda
  • 23-08-2010, 20:08:13
    WebGARDEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çarşamba ödemeler işleme girer cuma gelir diye düşünüyorum

    inş. yanılıyorumdur daha önceden gelir
    carsamba girerse işleme cumaya kalmaz. persembe hesaplarda olur. bu gece işleme girebilir içimden bi ses girecek diyor
  • 23-08-2010, 21:04:50
    Arkadaşlar ayın 19 unda şöyle bir bekletme uyarısı geldi hesabıma

    Alıntı
    ÖNEMLİ: Ödemeleriniz şu anda bekletilmektedir. Ödemelerinizin gerçekleşmesi için yapmanız gereken işlemler var.

    Bu durumu değiştirme konusunda daha fazla bilgi için aşağıdaki Gerekli Eylem(ler)'e tıklayın. Bu ayarlarda ayın 15'inden sonra yapılan değişiklikler ya şu andaki ya da ileriki ödeme döneminde etkili olabilir.
    Gerekli Eylem
    Ödemelerle İlgili Genel Sorun - Bu bekletmeyi kaldırmak için lütfen AdSense Destek ekibiyle bağlantı kurun.
    Ardından ayın 21 inde bu bekletme kalktı fakat ödeme geçmişi sayfasına girince şu hatayı verdi.
    Alıntı
    Hata
    Rahatsızlıktan dolayı özür dileriz, fakat isteğinizi şu anda işleyemiyoruz. Mühendislerimiz bu problemden haberdar edildi ve çözmek için üzerinde çalışacaklar.
    Ardından 4-5 saat sonra tekrar bekletme geldi hesaba ve bekletme uyarısını yine verdi.
    Ve bugün ayın 23ünde hesabım banlandı.Sizce ödeme gelir mi?