• 22-08-2010, 22:04:42
    Üyeliği durduruldu
    Maykim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 inde banlanıp ödeme almıştım daha önce
    işallah kardeş google yatırırda bayramda güzel bir bayram geçiririz.
  • 22-08-2010, 22:51:32
    bence bugün pazar olduğu için işleme zor girer. pazartesi işleme girip salı günü hesaplara yatabilir.
  • 22-08-2010, 23:02:45
    Üyeliği durduruldu
    impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bugün pazar olduğu için işleme zor girer. pazartesi işleme girip salı günü hesaplara yatabilir.
    Bende büyük ihtimal öyle düşünüyorum, En kötü ihtimal Haftaya Pazartesi de inşallah o zamana sarkmaz.
  • 22-08-2010, 23:06:23
    Keto çarşamba yatacak dedi.

  • 23-08-2010, 01:38:11
    Ketoya katılıyorum.
    Salı işlemde Çrş hesaplarda.
  • 23-08-2010, 02:36:42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu gece işleme girme ihtimali yok heralde ya. Yarın da giriceğini sanmam. İnş. salı girer çarşamba hesapta olur paracıklar.
  • 23-08-2010, 12:33:34
    Üyeliği durduruldu
    bu gece işleme girebilir..
  • 23-08-2010, 12:46:20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cuma günü gelir ödemeler
  • 23-08-2010, 13:24:38
    Üyeliği durduruldu
    Webzirve adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cuma günü gelir ödemeler
    düşünceler aynı..