• 23-08-2010, 13:27:55
    bende cuma beliyorum ödemeleri
  • 23-08-2010, 13:37:51
    çarşamba ödemeler işleme girer cuma gelir diye düşünüyorum

    inş. yanılıyorumdur daha önceden gelir
  • 23-08-2010, 14:05:26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnşallah en kısa sürede yatar da herkes ihtiyaçlarını karşılar.. Allah kazançlarınızı arttırsın arkadaşlarım..
  • 23-08-2010, 14:08:46
    teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah en kısa sürede yatar da herkes ihtiyaçlarını karşılar.. Allah kazançlarınızı arttırsın arkadaşlarım..
    amin kardeşim sağol
  • 23-08-2010, 14:58:45
    Üyeliği durduruldu
    Benim düşüncem haftaya pazartesi işleme girer salı hesaba geçer yani 31 Ağustosda elimizde olur paralar
  • 23-08-2010, 15:15:19
    27 Agustos Cuma uygun gözüküyor.
  • 23-08-2010, 16:24:31
    makinist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim düşüncem haftaya pazartesi işleme girer salı hesaba geçer yani 31 Ağustosda elimizde olur paralar

    6 yıldır adense kullanıyor hiç son gün yatmadı.
  • 23-08-2010, 16:25:55
    cuma uygundur
  • 23-08-2010, 16:30:50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence yarın işleme girecek 26ında ödeme olacak