• 22-08-2010, 02:12:38
    o mesajı aldım geçen ay dondurmustum odemeyı ay basında actım gerı
  • 22-08-2010, 02:20:43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    15'inden önce acıtıysan hesaptaki bütün parayı alabilirsin sanırım
  • 22-08-2010, 02:21:46
    MaZo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15'inden önce acıtıysan hesaptaki bütün parayı alabilirsin sanırım
    Evet 15ınden sonrakılerı bıdahakı aya bırakıolarmıs.Sadece ıkı farklı tuta gorunce merak ettım hangısı dogru dıye
  • 22-08-2010, 02:33:02
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ayın 27 28 gibi para cebinizde
  • 22-08-2010, 03:00:40
    Üyeliği durduruldu
    Ryle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayın 27 28 gibi para cebinizde
    28'i cumartesi günü olduğu için pazartesine sarkar. İnşallah 27'sinde alırız.
  • 22-08-2010, 03:03:53
    Hiç umudum yok ama bakalım göndercekmi benim parayı
  • 22-08-2010, 03:47:46
    heLLoFtHewoLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç umudum yok ama bakalım göndercekmi benim parayı
    Ne zaman banlanmıştın?
  • 22-08-2010, 04:07:35
    sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne zaman banlanmıştın?
    10 gün oldu,benimki umutsuz vaka gibi görünüyor.
  • 22-08-2010, 04:09:00
    Üyeliği durduruldu
    ayın 18 inde banlandık bu ayın 30una ibaresi çıkmamıştı
    bazı arkadaşlar alabilirsin diyor
    ödeme alabilirmiyiz?