• 24-08-2010, 05:15:45
    bu konuda s.dik yarışına dönmüş hey allahım.
  • 24-08-2010, 05:23:59
    Üyeliği durduruldu
    samet_M adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle bir soru sormuştum ama ?
    PAtron bazen böyle şeyler yapabiliyor
  • 24-08-2010, 08:36:37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ödemeler 1.51 den yapılacak

    (bence )
  • 24-08-2010, 10:25:40
    Waiting for pip
  • 24-08-2010, 11:11:10
    kur 1,49 olacak
  • 24-08-2010, 14:02:32
    ben de yüklü bir mebla ödeme bekliyorum arkadaşlar, ödeme tarihi için tahminleriniz neler?
  • 24-08-2010, 14:12:52
    Üyeliği durduruldu
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay çok düşük aldiğimi belirtmek istedim
    her ay böyle bu adam.
    değişik bir tip.
    yeni gelin olmuş kızlar gibi geziyor ayın sonlarında adsense ödeme kategorisinde
  • 24-08-2010, 14:16:14
    Üyeliği durduruldu
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de yüklü bir mebla ödeme bekliyorum arkadaşlar, ödeme tarihi için tahminleriniz neler?
    biraz sayfaları karıştırırsan onlarca tahmin görürsün.
  • 24-08-2010, 14:26:37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ER0L adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her ay böyle bu adam.
    değişik bir tip.
    yeni gelin olmuş kızlar gibi geziyor ayın sonlarında adsense ödeme kategorisinde
    haha erol !