• 24-08-2010, 14:53:48
    Üyeliği durduruldu
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay çok düşük aldiğimi belirtmek istedim
    ya yalancısın yada kendini bişi sanıyorsun bu tarz konuşmalar yaparak paran varsa sana var para yoksa sana yok sizin gibi düşünenler yüzünden bu hallerdeyiz sana tek diyeceğim TERBİYESİZZZZ.. ( dana neler söylemek isterdim ancak kurallara uyuyorum yok 4k ödeme alacakmışta yok bu ay az aldığını yazmak istemişte sizin gibilerinizin alayı fason )
  • 24-08-2010, 14:58:51
    Üyeliği durduruldu
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya yalancısın yada kendini bişi sanıyorsun bu tarz konuşmalar yaparak paran varsa sana var para yoksa sana yok sizin gibi düşünenler yüzünden bu hallerdeyiz sana tek diyeceğim TERBİYESİZZZZ.. ( dana neler söylemek isterdim ancak kurallara uyuyorum yok 4k ödeme alacakmışta yok bu ay az aldığını yazmak istemişte sizin gibilerinizin alayı fason )
    Siz de hem millet ne kadar kazaniyo durmadan merak edip konu acarsiniz , soyleyince de terbiyesiz olur. Kazaniyorsa kendine , kazanmiyorsa da keni problemi yine.
  • 24-08-2010, 15:04:25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kuru 1.49 üzerinden yapabilirler
  • 24-08-2010, 15:23:21
    Üyeliği durduruldu
    MekaniK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz de hem millet ne kadar kazaniyo durmadan merak edip konu acarsiniz , soyleyince de terbiyesiz olur. Kazaniyorsa kendine , kazanmiyorsa da keni problemi yine.
    sizde derken benı katıyorsun madem benıde o bahsettiğin kişilerden biri olarak görüyorsun kanıtla o tarz bir konumu mesajımı bul getir laf söylemeli değil icraat ister bu işler adamım
  • 24-08-2010, 15:32:26
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizde derken benı katıyorsun madem benıde o bahsettiğin kişilerden biri olarak görüyorsun kanıtla o tarz bir konumu mesajımı bul getir laf söylemeli değil icraat ister bu işler adamım
    Sakin ol şampiyon. Onun kazancı seni niye bu kadar rahatsız etti anlamadım
  • 24-08-2010, 15:35:00
    tahminimce kur 1.53 -1.55 arası olur. ödemede 7 saate kadar işleme girer
  • 24-08-2010, 15:37:11
    Üyeliği durduruldu
    inşallah yarına kadar işleme girer
  • 24-08-2010, 15:39:09
    Üyeliği durduruldu
    FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin ol şampiyon. Onun kazancı seni niye bu kadar rahatsız etti anlamadım
    yok kazancı değil fatih diğer arkadaşları kücümsüyerek konuşması benı sinirlendirdi yoksa kazansın kazanmasın aç kalsın banane..parodn tekrar fatih
  • 24-08-2010, 15:42:29
    gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tahminimce kur 1.53 -1.55 arası olur. ödemede 7 saate kadar işleme girer
    insallah hocam. ben yarın isleme girer diye düsünüyorum