• 24-08-2010, 22:44:36
    Bende onların doğru yaptığını belirtmedim, özellikle onlardan rahatsız olduğumu belirttim. Ancak alıntılamalara dikkat ederseniz ne demek isteyeceğimi anlayacaksınız, özellikle bir karalama içinde bazı arkadaşlar..

    Neyse,
    herkesin ödemesi şimdiden hayırlı olsun iyi çalışmalar.
  • 24-08-2010, 22:46:13
    Üyeliği durduruldu
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende onların doğru yaptığını belirtmedim, özellikle onlardan rahatsız olduğumu belirttim. Ancak alıntılamalara dikkat ederseniz ne demek isteyeceğimi anlayacaksınız, özellikle bir karalama içinde bazı arkadaşlar..

    Neyse,
    herkesin ödemesi şimdiden hayırlı olsun iyi çalışmalar.
    Bu forumda gerekse çifte standart olayı hiç olmayan gerekse üslubu adam gibi olan bu adamı da kızdırmışsın ya pes doğrusu vallaha
  • 24-08-2010, 22:47:27
    Karışan bi' şey yok, sadece seviyesizlik yapılmış onu eleştirdik o kadar. Bunlar hayatta olan şeyler (: insanların bazen doğrular için yanlışları ortaya koyabilmesi lazım.
  • 24-08-2010, 22:50:49
    Üyeliği durduruldu
    şimdi dicemki arkadaşlar bu konu temmuz ayı ödemeleri konusu ama
    repe bogulurum yerlerde surunurum diye korkuyorum

    haksızsam -rep yollayın haklıysam artı:
  • 24-08-2010, 22:51:55
    Üyeliği durduruldu
    ravza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi dicemki arkadaşlar bu konu temmuz ayı ödemeleri konusu ama
    repe bogulurum yerlerde surunurum diye korkuyorum

    haksızsam -rep yollayın haklıysam artı:
    Dedin Bile Korkma Ellemezler Öcü Değiliz Yahuu
  • 24-08-2010, 22:53:10
    Üyeliği durduruldu
    Bol kazançlar arkadaşlar.
  • 24-08-2010, 22:54:07
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ah Ah Su Ödemeleri bi Alabilsek İlaç olucak ya
  • 24-08-2010, 22:55:51
    Üyeliği durduruldu
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedin Bile Korkma Ellemezler Öcü Değiliz Yahuu
    abi walla korkuyorum artık mesaj atarken
  • 24-08-2010, 22:57:44
    Üyeliği durduruldu
    ravza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi walla korkuyorum artık mesaj atarken
    İlk + Repin Bende Olsun