• 24-08-2010, 19:38:35
    chatroulette adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasipse 24k'de ben alacam
    Hacı bana 3k sını sallada arabayi degişim Hayırlı iftarlar herkese Allah kabul etsin.
  • 24-08-2010, 20:27:04
    DP den inciler

    Alıntı
    geçen ayda yazmıştım ben buraya sanırım konuyu silmişler post sayım düşmüş

    Alıntı
    Konuyu değil hacı sadece bizim mesajları silmişlerdi benimde düşmüş post sayım.
  • 24-08-2010, 20:33:59
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    para beklerken canımız sıkılıyor her yerde kendimizi belli ediyoruz bu şekilde
  • 24-08-2010, 20:38:19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynen bu kadar bekletirlerse öyle şeyler yazarız tabi.
  • 24-08-2010, 20:42:23
    Beyler tüm Dünya'da işleme girmeye başladı.
    http://forums.digitalpoint.com/showt...1899658&page=5
  • 24-08-2010, 20:43:14
    Darısı bizim başımıza
  • 24-08-2010, 20:52:51
    g3z3g3n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Darısı bizim başımıza
    Aynen hocam.
  • 24-08-2010, 21:05:58
    Arkadaşlar askerde bile son 2 gün uyuyamaz evin yolunu bulamayız, Acele etmeyin işlemede girer hasabada girer cebinede girer, Relax relax kafanızı sağ sola sallayın kollarınızı sallandırın, yani rahat olun
  • 24-08-2010, 21:08:56
    şu para gelsede adsense ilişkimi kessem