• 25-08-2010, 00:04:20
    sabahdan itibaren mesai saatleri içinde yatması lazım.
  • 25-08-2010, 00:06:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HBGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki 3 te girerse sabah hesapta olur mu?
    evet saat 9 da bankanızdan çekebilirsiniz ama bu bankanızın eftleri onaylama zamanına bağlı iş bank kullanıyorum 9 da hesap oluyor para
  • 25-08-2010, 00:07:49
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ödemeler ülkelere göre yapılmaya başlandı kasmayın : ) yarın herkes ödemesini alıyor. Şimdi işlemde olmasa bile sabaha kadar mutlaka hesap işlemde yazınız cıkacaktır. Mutluluk haberınız benden
  • 25-08-2010, 00:09:20
    Üyeliği durduruldu
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet saat 9 da bankanızdan çekebilirsiniz ama bu bankanızın eftleri onaylama zamanına bağlı iş bank kullanıyorum 9 da hesap oluyor para
    Evet benimde akbank. hep sabah 9 dan sonra yatıyordu ama işlemde olmayınca yatar mı diyemerak ettim bu ay ki miktar çok büyükte teşekkürler +rep
  • 25-08-2010, 00:10:04
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet saat 9 da bankanızdan çekebilirsiniz ama bu bankanızın eftleri onaylama zamanına bağlı iş bank kullanıyorum 9 da hesap oluyor para
    bende işbank kullanıyorum 9 da hesapta olur. Diğer bankalardada en fazla 3-4 dakka fark olur sabah hesapta yani paralar bi aksilik olmazsa.
  • 25-08-2010, 00:14:36
    az önce aradılar, saat 01:50'ye kadar tr hesaplar ödeme işleme girecek bilginize arkadaşlar.

    varmı iddaya giren ¿ xD
  • 25-08-2010, 00:15:09
    Üyeliği durduruldu
    ya bankada olmasını geçtim ödeme işleme girmediki bende
  • 25-08-2010, 00:16:19
    Üyeliği durduruldu
    Dp de alanlar mevcut konuda yazmışlar zaten. Birileri alıyorsa bizde aynı gün alacağız demektir.
  • 25-08-2010, 00:16:23
    Bende de hala işlemde değil ödemeler. :/