• 24-08-2010, 23:31:09
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim abimde adsense kullanıyor hocam ama internet cafeden takip ediyoruz onunkini aynı pc den mi kontrol ettiniz adsense leri?
    evet aynı pc den.
  • 24-08-2010, 23:33:45
    Üyeliği durduruldu
    gelen giden yok yawww
  • 24-08-2010, 23:34:28
    Üyeliği durduruldu
    gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işlemde değil evet ama bunu okuyan en az 100 kişi panelde f5 yaptı xD
    Hayırlı uğurlu olsun ozaman herkese. Şimdiden güle güle harcayın
  • 24-08-2010, 23:34:54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebGARDEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet aynı pc den.
    Sorun olmuyor mu hocam aynı pc den 2 adsense? :s Kapatıyolar diye biliyordum. :S
  • 24-08-2010, 23:35:37
    bendede işlemde değil. birazda girer.
  • 24-08-2010, 23:36:26
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birazdan bize de gelir muhtemelen. Hayırlı olsun
    eft mi çek mi ?
  • 24-08-2010, 23:37:18
    Üyeliği durduruldu
    OzNDmN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eft mi çek mi ?
    Postacılar çekleri gecemi getiriyor size hocam
  • 24-08-2010, 23:38:16
    BiMaster006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Postacılar çekleri gecemi getiriyor size hocam
    evet
  • 24-08-2010, 23:38:20
    OzNDmN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eft mi çek mi ?
    Eft.. Çeki hızlı teslimat ile aldıysanız 5-10 güne geliyor, normal teslimata bıraktı iseniz 3 hafta sonraya anca gelir.

    Bende şuanda eft de işlemde değil, ancak ilerleyen saatlerde hepimizin girer. Muhasebe ki arkadaş bugün ağır çalışıyor galiba