SABQCES adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Temmuz Ayı Ödemeleri
855
●52.059
- 24-08-2010, 22:18:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sonuna kadar haklısın arkadaşım
- 24-08-2010, 22:21:29Üyeliği durdurulduBence Her Ay bu konu açılmasın sırf gırgır yalakalık olacak diye yorum yazılıyor ( herkes üzerine alınmasın ) Bunlar kendilerini iyi biliniyor yok ben bu ay 646546$ alacam yok geçen ay az aldım yok benim bilgisayarım iyi yok benim klavyem süper bune kardeşim? Kendi aramızda Rezil olduğumuz yetmez gibi adamların gidip forumlarında ana avrat sövüyorsunuz Bence biz türkleri sevmiyorlarya harbi iyi ediyorlar Çok güzel yapıyorlar Hak ediyoruz biz. Adamlara bakın Bizim sitelere giriyorlar mı bile? Ne dediğimiz felan belli değil anca boş muhabbet Bırakın bu işleri ya Konuya Baştan beri bakın Konu başlığı ile Ne kadar alakası var. Anca Veritabanını şişirmekten başka birşey yapmıyorsunuz.
- 24-08-2010, 22:25:33Anlaşılan ya gece yarısı işleme girecek yada yarın
Biz şimdi işimize bakalım. Mesela canı sıkılan arkadaşlar varsa şu başlık altında bana yardımcı olabilir 
https://www.r10.net/genel-webmaster-k...-oynatmak.html - 24-08-2010, 22:32:29sicaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülewarchild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dp de bende yazıyorum ama küfür etmedim, sadece bizde işleme geçti diye kıskandıralım dedik bazı arkadaşlar küfür etmiş doğrudur; onlardan bende rahatsız oldum,ancak genelleme yapmadan önce lütfen doğru dürüst inceleyin. Kimse orda yazanlar şöyledir böyledir gibi bir genellemeye yapmasın. - 24-08-2010, 22:38:56Mesajlara bir göz atın hocam, anlayacaksınız beni.bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2010, 22:43:10İsteyen alınsın istemeyen alınmasın umrumda değil. Nasıl bu forumun bir düzeni varsa ordada herkes ayak uydurmak zorunda. Samimi arkadaşın olur muhabbet edersin aranda adabınla ama orda türklük yapacam diye konunun içine edenler vardı.myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz şimdi işimize bakalım. Mesela canı sıkılan arkadaşlar varsa şu başlık altında bana yardımcı olabilir