Anlaşılan ya gece yarısı işleme girecek yada yarın Biz şimdi işimize bakalım. Mesela canı sıkılan arkadaşlar varsa şu başlık altında bana yardımcı olabilir

https://www.r10.net/genel-webmaster-k...-oynatmak.html