Bence Her Ay bu konu açılmasın sırf gırgır yalakalık olacak diye yorum yazılıyor ( herkes üzerine alınmasın ) Bunlar kendilerini iyi biliniyor yok ben bu ay 646546$ alacam yok geçen ay az aldım yok benim bilgisayarım iyi yok benim klavyem süper bune kardeşim? Kendi aramızda Rezil olduğumuz yetmez gibi adamların gidip forumlarında ana avrat sövüyorsunuz Bence biz türkleri sevmiyorlarya harbi iyi ediyorlar Çok güzel yapıyorlar Hak ediyoruz biz. Adamlara bakın Bizim sitelere giriyorlar mı bile? Ne dediğimiz felan belli değil anca boş muhabbet Bırakın bu işleri ya Konuya Baştan beri bakın Konu başlığı ile Ne kadar alakası var. Anca Veritabanını şişirmekten başka birşey yapmıyorsunuz.