• 24-08-2010, 23:50:09
    arkadaş ödeme işlemde mi değil mi bakıyorum yok bişe, buraya bakıyorum var diyorlar
  • 24-08-2010, 23:52:52
    bende de birşey yok. en son temmuz sonu yazıyor. herkesde aynı anda işleme girmiyodur belki
  • 24-08-2010, 23:56:28
    Üyeliği durduruldu
    Para bizde çok gibi. Ödeme işlemde değil hayırlı olsun.
  • 24-08-2010, 23:56:36
    hala işlemde değil : ) Torpilli arkadaşlarımız mı var r10'da : )
  • 24-08-2010, 23:57:45
    Üyeliği durduruldu
    Neden işleme girmiyor bu? Banlanıcaz mı yoksa
  • 25-08-2010, 00:01:13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dp banlamış beni

    bizim burda genelde saat 3 gibi giriyor işleme
  • 25-08-2010, 00:01:52
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten ödeme İŞLEMDEMİ arkadaşlar hiç bişi yok 1 saatir
  • 25-08-2010, 00:02:49
    Üyeliği durduruldu
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten ödeme İŞLEMDEMİ arkadaşlar hiç bişi yok 1 saatir
    Evet Tekrar bak hocam ödeme işlemde değil.
  • 25-08-2010, 00:03:04
    Üyeliği durduruldu
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dp banlamış beni

    bizim burda genelde saat 3 gibi giriyor işleme
    Peki 3 te girerse sabah hesapta olur mu?