• 25-08-2010, 00:51:07
    Üyeliği durduruldu
    Bende ödeme işlemde hadi gözünüz aydın.

    Fakat diğer bir hesabımda herhangi bir değişiklik yok.

    Çek ile ödeme aldığım hesabımda ödeme işlemde ibaresi gözüküyor.
  • 25-08-2010, 00:53:46
    Üyeliği durduruldu
    ByMeTaNeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ödeme işlemde hadi gözünüz aydın.
    Bende olmadı? Olan var mı?

    Screen Atabilir misin?
  • 25-08-2010, 00:54:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yok bendede bişey beklemedeyiz hala
  • 25-08-2010, 00:54:32
    Üyeliği durduruldu
    Bende de olmadı.
  • 25-08-2010, 00:54:37
    ByMeTaNeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende ödeme işlemde hadi gözünüz aydın.
    Konuyu Toplam 90 Üye okuyor. (60 Kayıtlı üye ve 30 Misafir) Şuan 90 kişinin bu postun ardından adsense hesabına girdiğini düşünemiyorum
  • 25-08-2010, 00:57:24
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu Toplam 90 Üye okuyor. (60 Kayıtlı üye ve 30 Misafir) Şuan 90 kişinin bu postun ardından adsense hesabına girdiğini düşünemiyorum
    valla ben girdim diğerleride girmiştir ama hala işlemde yazısı yok
  • 25-08-2010, 00:58:20
    arkadaşlar şöyle bi durum var..yeni fark ettim..
    eft ile alınan ödemeler daha geç işleme giriyor..
    mesela benim hesap çek işlemde şu an.. bi arkadaşınki daha çekle aliyormuş oda işlemde..ama eft alanlar şu an daha girmemiş işleme.. bunu yeni fark ettim
  • 25-08-2010, 00:59:38
    WebGARDEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar şöyle bi durum var..yeni fark ettim..
    eft ile alınan ödemeler daha geç işleme giriyor..
    mesela benim hesap çek işlemde şu an.. bi arkadaşınki daha çekle aliyormuş oda işlemde..ama eft alanlar şu an daha girmemiş işleme.. bunu yeni fark ettim
    Allah'ın izniyle EFT'leri sabaha doğru işleme girer 9-10 gibi hesaplara geçer inşallah.
  • 25-08-2010, 01:02:54
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'ın izniyle EFT'leri sabaha doğru işleme girer 9-10 gibi hesaplara geçer inşallah.
    insallah dostum ,
    bu arada masallah baya kisi konuda anlasilan sabahlayacaklar cümleten iyi geceler arkadaslar