• 25-08-2010, 02:44:02
    Bekliyorummmmm
  • 25-08-2010, 02:45:40
    Şahsen ümitlerimi yitirdim.

    İşleme girse bile bugün ödeme alamayacağız. Ama inşallah aksi olur
  • 25-08-2010, 02:58:32
    27 Tem Ödeme yapıldı - ayrıntılar
  • 25-08-2010, 03:01:02
    cybim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 Tem Ödeme yapıldı - ayrıntılar
    bende olmadı tüh. önümüzdeki aya
  • 25-08-2010, 03:01:20
    Üyeliği durduruldu
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.

    yazmışlar.Bu ayda para garantilendi desenize.Her ay bu banlanma korkusunu yaşayacakmıyız yav.
  • 25-08-2010, 03:04:44
    cybim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 Tem Ödeme yapıldı - ayrıntılar
    O geçen ayın ödemesi hocam, bu ayla ilgisi yok.
  • 25-08-2010, 03:06:00
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende olmadı tüh. önümüzdeki aya
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var....

    diye başlayan yazı varsa bu ay alırsın.
    bana eft yapmışlar ama 27 sinde yani cuma günü gelecekmiş
  • 25-08-2010, 03:07:16
    Üyeliği durduruldu
    Ödemeleri işlemde olan arkadaşlarımız var mı acaba?
  • 25-08-2010, 03:12:01
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Su anda islemde benimkisi