• 25-08-2010, 17:49:06
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MaZo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki buyrun,
    Teşekkürler arkadaşım
  • 25-08-2010, 18:03:22
    Ben ne zaman ödeme alacak durumda olsam 30unda işlemde olur 31inde yada 1 inde yatar paralar beyler,bu ay ödeme alıyorum geçmiş olsun
  • 25-08-2010, 18:05:57
    google sanki dalga geçiyor. net bir gün belirtmiyor. kardeşim şu gün yada bugün ödeyeceğim dersin bizde ona göre hesap yaparız. her ayın son haftası ödeme yapcaz demişler. ha bugün ya yarın diye resmen kumar oynuyoruz. böyle olmaz ödemelerin net bir tarihi olmalı örneğin 25 ağustos 2010 gibi.
  • 25-08-2010, 18:40:40
    Üyeliği durduruldu
    impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google sanki dalga geçiyor. net bir gün belirtmiyor. kardeşim şu gün yada bugün ödeyeceğim dersin bizde ona göre hesap yaparız. her ayın son haftası ödeme yapcaz demişler. ha bugün ya yarın diye resmen kumar oynuyoruz. böyle olmaz ödemelerin net bir tarihi olmalı örneğin 25 ağustos 2010 gibi.
    Net bir tarih vermişler zaten, "EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir" adam en geç ayın 5 inde ödeme yaparım diyor. Sen hep kendini ayın 5i olarak ayarlarsan ha bugün ha yarın demessin.
  • 25-08-2010, 18:41:53
    performansodev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten ne hikmetse hep ay sonuna doğru döviz kurları düşüyor
    sebebi google türkiyeye $ girişi gerçekleştirdiği için aslında her ay ekonomimizi düzenliyor
    yurtdışından bir sürü $ lar giriyor yani


    dolayısı ile piyasalar google amcayı adı gibi biliyor
    döviz girişi olcak diye dövizi düşürüyorlar
    Evet dediğiniz gibi fakat dövizin düşmesinin piyasadaki dolar miktarının artması. Yani bence ayın 25inde aldık diyelim ödemeyi, ayın 26sında kur daha düşük olması lazım.
  • 25-08-2010, 18:43:07
    evet daha düsük olur
  • 25-08-2010, 19:04:57
    Üyeliği durduruldu
    varmı bir hareket arkadaşlar
  • 25-08-2010, 19:07:21
    Üyeliği durduruldu
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varmı bir hareket arkadaşlar
    Maalesef, inş. bu gece işleme girer.
  • 25-08-2010, 19:11:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kur 1.51 olur arkadaşlar