MaZo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Temmuz Ayı Ödemeleri
855
●52.059
- 25-08-2010, 17:49:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Teşekkürler arkadaşım
- 25-08-2010, 18:05:57google sanki dalga geçiyor. net bir gün belirtmiyor. kardeşim şu gün yada bugün ödeyeceğim dersin bizde ona göre hesap yaparız. her ayın son haftası ödeme yapcaz demişler. ha bugün ya yarın diye resmen kumar oynuyoruz. böyle olmaz ödemelerin net bir tarihi olmalı örneğin 25 ağustos 2010 gibi.
- 25-08-2010, 18:40:40Üyeliği durdurulduNet bir tarih vermişler zaten, "EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir" adam en geç ayın 5 inde ödeme yaparım diyor. Sen hep kendini ayın 5i olarak ayarlarsan ha bugün ha yarın demessin.impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2010, 18:41:53Evet dediğiniz gibi fakat dövizin düşmesinin piyasadaki dolar miktarının artması. Yani bence ayın 25inde aldık diyelim ödemeyi, ayın 26sında kur daha düşük olması lazım.performansodev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2010, 19:07:21Üyeliği durdurulduMaalesef, inş. bu gece işleme girer.The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2010, 19:11:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kur 1.51 olur arkadaşlar