impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google sanki dalga geçiyor. net bir gün belirtmiyor. kardeşim şu gün yada bugün ödeyeceğim dersin bizde ona göre hesap yaparız. her ayın son haftası ödeme yapcaz demişler. ha bugün ya yarın diye resmen kumar oynuyoruz. böyle olmaz ödemelerin net bir tarihi olmalı örneğin 25 ağustos 2010 gibi.
Net bir tarih vermişler zaten, "EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir" adam en geç ayın 5 inde ödeme yaparım diyor. Sen hep kendini ayın 5i olarak ayarlarsan ha bugün ha yarın demessin.