• 25-08-2010, 12:55:13
    Yarın yatsa süper olur. Ama genelde cuma günleri yatıyor.
  • 25-08-2010, 12:55:14
    Üyeliği durduruldu
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç arkadaşın işleme girdi dün gece; ama %99 un işlemde değil daha. Gugil iyice kafayı yedi
    ben bakmadım bile hesabıma dünyanın en şansız insanıyım ben yüzde bire girmem imkansız
    bakalım bugün işleme gircekmi ?
  • 25-08-2010, 12:58:33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım kardeşim bu akşam işleme girecek yarın sabah 9-10 gibi hesaplarda olacak
    ee bi zahmet girsin artık diğer ülkelere başladılar bize gelince böyle yapıyolar
  • 25-08-2010, 13:01:53
    Üyeliği durduruldu
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee bi zahmet girsin artık diğer ülkelere başladılar bize gelince böyle yapıyolar
    aynen dostum aynen

    bu arada rep attım acıklamayı oku sen bi
  • 25-08-2010, 13:06:20
    neden uğraşıyorsunuz.

    ÜCRETLER CUMA GÜNÜ HESABINIZDA BURAYA BOŞU BOŞUNA YAZARAK KASMAYIN ŞU SAYFAYI ARTIK
  • 25-08-2010, 13:06:23
    Üyeliği durduruldu
    Az kaldı sabır yarın umarım elimizde olur
  • 25-08-2010, 13:06:25
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen dostum aynen

    bu arada rep attım acıklamayı oku sen bi
    okudum pm attım

    çekle alsak izmirde citibank var bozdurabilirmiyim diye düşünüyorum
  • 25-08-2010, 13:07:14
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bence Ayın 31'inde hesabınıza geçecek öyle bi düşünüyorum içinizi karartmayı istemezdim ama öyle {:
    Hadi bakalımhayırlısı daha "ödeme işlemde" yazısınıda göremdik.
  • 25-08-2010, 13:19:54
    Üyeliği durduruldu
    cuma günü gelir