• 25-08-2010, 13:29:06
    Üyeliği durduruldu
    bence yarın hespta olacak arkadaşlar bu gece işleme girecek
  • 25-08-2010, 14:11:56
    Hala tahmin yapıyorsunuz ya kesin bilgi veriyorum size CUMA GÜNÜ hesapta!!!
  • 25-08-2010, 14:14:43
    reon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bence Ayın 31'inde hesabınıza geçecek öyle bi düşünüyorum içinizi karartmayı istemezdim ama öyle {:
    Hadi bakalımhayırlısı daha "ödeme işlemde" yazısınıda göremdik.
    yok artık 35 i hayatım boyunca 1 defa yaşadım ayı atladıgını sanmam o kadar uzucak
  • 25-08-2010, 14:21:36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dün ödeme işlemde yazan arkadaşlar ödemeyi aldı mı? Yada onlar çek ile aldıkları için mi erken girdi işleme?
  • 25-08-2010, 14:26:27
    Cumaya kadar sabredin
  • 25-08-2010, 14:37:48
    Üyeliği durduruldu
    Askitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala tahmin yapıyorsunuz ya kesin bilgi veriyorum size CUMA GÜNÜ hesapta!!!
    iddaya girelimmi dostum yarın hespta
  • 25-08-2010, 14:39:14
    tahmınımce cuma odeme olacak o gece de pagerank guncellenecek gecen sene boyle olmustu..once paraları vermıstı sonra pagerankları almıstı gerı
  • 25-08-2010, 14:40:17
    Askitom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden uğraşıyorsunuz.

    ÜCRETLER CUMA GÜNÜ HESABINIZDA BURAYA BOŞU BOŞUNA YAZARAK KASMAYIN ŞU SAYFAYI ARTIK
    neye dayanarak cuma günü hesapta diyorsunuz?
  • 25-08-2010, 14:42:58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cuma günü hesapta olursa ii olur .. Herkese ii kazançlar