• 25-08-2010, 16:23:26
    cuma kesin cepte
  • 25-08-2010, 16:28:34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Büyük ihtimalle cuma günü hesapta
  • 25-08-2010, 16:33:01
    Diğer ülkelerde dün işleme girdiğine göre bizdede bugün girer yarın parayı alırız. Hep böyle olur, cumaya sarkmaz bence.
  • 25-08-2010, 16:47:02
    CeRaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer ülkelerde dün işleme girdiğine göre bizdede bugün girer yarın parayı alırız. Hep böyle olur, cumaya sarkmaz bence.
    Bende öyle düşünüyorum, umarım gizemli google şaşırtmaz bizi.
  • 25-08-2010, 16:49:20
    CeRaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer ülkelerde dün işleme girdiğine göre bizdede bugün girer yarın parayı alırız. Hep böyle olur, cumaya sarkmaz bence.
    Akşam üstü de ödeme işlemde olabilir.
  • 25-08-2010, 16:51:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim Bulgaristandaki hesapımda ödeme işlemde bugun 4'e kadar ödenir dedim ama sanırım yarına aksayacak ödeme
  • 25-08-2010, 16:54:53
    Ödemesi işlemde olan arkadaş var mı ?
  • 25-08-2010, 17:19:39
    MaZo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim Bulgaristandaki hesapımda ödeme işlemde bugun 4'e kadar ödenir dedim ama sanırım yarına aksayacak ödeme

    bi ekrangörüntüsü alabilirmiyiz.
  • 25-08-2010, 17:20:36
    Arkadaşlar bakalım Türkiye'den ilk müjdeyi kim verecek