• 25-08-2010, 09:02:07
    Üyeliği durduruldu
    işlemde olan varmı arkadaşlar? daha işlemde değil?
  • 25-08-2010, 09:03:49
    korkmam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işlemde olan varmı arkadaşlar? daha işlemde değil?
    Bir kaç arkadaşın işleme girdi dün gece; ama %99 un işlemde değil daha. Gugil iyice kafayı yedi
  • 25-08-2010, 09:10:47
    O arkadaşların paraları banka hsaplarına düşecekmi merakla beklıyorum
  • 25-08-2010, 09:11:41
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi baktın saat 10da ödeme hesapta
    Ne makbule geçer ama bir bilsen google dayıcım
  • 25-08-2010, 10:47:42
    Gelmemiş para of Gugıl of
  • 25-08-2010, 10:52:49
    ödeme işleme girenler çek ile alanlar arkadaşlar. Eft ler henüz girmedi. cuma günü alırsınız paralarınızı.
  • 25-08-2010, 11:49:31
    güneşi gören var mı beyler
  • 25-08-2010, 12:03:53
    perşembe gecesi ödeme işlemde olur cumada yatar bence
  • 25-08-2010, 12:07:10
    %99 bu gece girecek işleme