• 25-08-2010, 15:14:43
    Üyeliği durduruldu
    bu gece işleme girer kafanızı yormayın tahminimce yarın 11 gibi hepsi hesapta olur.

    bende ban yedim inş alırım diye bekliyorum benim için dua edin
  • 25-08-2010, 15:16:18
    Bence de Yarın İşlemde cuma günü de yatar.
  • 25-08-2010, 15:17:58
    Bu cuma gelicek gibi, bakalım artık hayırlısı
  • 25-08-2010, 15:18:26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu kadar kişi bu kadar tahmin, 6lı oynasak tutardı
  • 25-08-2010, 15:19:46
    cuma olur pazartesi olur farketmez yeterki olsun =)
  • 25-08-2010, 15:39:52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Linkinmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cuma olur pazartesi olur farketmez yeterki olsun =)
    Hacı kendi adına konuş bana yarın çok acil lazım.
  • 25-08-2010, 15:55:20
    yarın hesabda olur büyük ihtimal arkadaşlar yarın olmazsa cuma kesin olur
  • 25-08-2010, 15:58:38
    Üyeliği durduruldu
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın hesabda olur büyük ihtimal arkadaşlar yarın olmazsa cuma kesin olur
    aynen seray yarın bencede olur en son ihtimal cuma
  • 25-08-2010, 16:09:03
    ben pazartesi elimizde olur diye düşünüyorum