• 25-08-2010, 23:44:42
    hsnsdt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne güzel arkadaşlar alıyorsunuz paracıklarınız ben tam 4 senedir pin bekliyorum

    Kullandığınız Gmail'dan adsense-tr@google.com mail atmayı deneyin.
    Banada pin gelmedi lakin attığım mail randuman verdi ve Pin gelmeden hesabım aktiv edildi, Bence sizde denemelisiniz..

    bknz;

    Merhaba Osman,

    E-postanız ve cevabımızı sabırla beklediğiniz için teşekkür ederiz.

    PIN sorununuz cozulmustur.

    Diğer sorularınız için AdSense Yardım Forumu'na sorunuzu yazabilir ( http://groups.google.com/group/adsen...tm_source=txft ), AdSense Blog'unu (http://adsense-tr.blogspot.com?utm_source=txft/) veya AdSense Destek sayfasını ziyaret edebilirsiniz ( https://www.google.com/support/adsense?hl=tr ). Ayrıca, site yöneticileri için oluşturulan yardım forumumuza da göz atmanızı tavsiye ederiz ( http://groups.google.com/group/Google_Webmaster_Help-tr). Sorularınıza uygun cevabı bulamazsanız, bu e-postaya cevap göndermekten çekinmeyin. Size yardımcı olmaktan memnuniyet duyacağız.

    Saygılar,

    Meltem
    Google AdSense Ekibi


    Google Ireland Ltd.

    Gordon House
    Barrow Street
    Dublin 4
    Ireland

    Registered in Dublin, Ireland
    Registration Number: 368047
  • 25-08-2010, 23:46:02
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    45 $ da benden kesmiş geçen ayda kesti neden kesiyor acaba bilgisi olan
    Geçen ayda 5-6$ gibi bişey kesmişlerdi yine benden. EFT yaptıkları için kesiyo olabilirler mi acaba?
  • 25-08-2010, 23:48:35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    medasoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haziran ayı kazancı x.xxx
    temmuz ayı kazancı xxx

    euro pin onaylı güvenli teslimatla alıyorum panelde ayrıntılar var sadece ne ödeme işlemde nede para geldi?
    medasoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çek ile ödeme alıyorum ne işleme girdi yazıyor nede ödeme geldi geçen ayki ödememde gelmedi ne yapacağız arkadaşlar fikri olan?

    Arkadaşlar yokmu bana yardımcı olack birisi çek le alıyorum ne ödeme işlemde yazısı var nede başka bişey, 2 aydır ödeme almıyorum?
  • 25-08-2010, 23:49:04
    Bu sahneyi görmeyi seviyorum
    Google
  • 25-08-2010, 23:49:33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödeme işlemde. Benden de 15 dolara yakın kesilmiş.
  • 25-08-2010, 23:58:31
    çekle ödeme alanlar ödeme işlemde yazısı varmı?

    bende yok neden yok?
  • 25-08-2010, 23:58:52
    İşte bu Hayırlı olsun.
  • 26-08-2010, 00:09:49
    Üyeliği durduruldu
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme İşlemde
    4140 $
    Allah bereket versin, Allah daha çok versin herkeze ..
    Dostum bir dışarı çık, kendine birşeyler al diskoya bara git, kendine kız arkadaş falan yap. Bu ego bitirecek yoksa seni
  • 26-08-2010, 00:11:34
    Üyeliği durduruldu
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme İşlemde
    4140 $
    Allah bereket versin, Allah daha çok versin herkeze ..

    amin cümlemize.