• 26-08-2010, 01:03:25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    medasoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadşlar birisi benim duruma yardımcı olursa sevinirim google-tr ye mesaj atıyorum otomatik cvp geliyor yardım konularını gözden geçirin diye, çekle alıyorum , pin girdim ödeme limitine geçtim haziran ödemesi gelmedi daha xxxx.x temmuz ödemesi xxx.x ödeme işlemde değil.

    Yokmu yardımcı olcak birisi?
    Almanyada ödeme seceneklerinde Western Union yokmu acaba bende Bulgaristandan alıyorum parayır çekle değil western union la kolay bi şekilde
  • 26-08-2010, 01:07:38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelecek paranın şimdiden sadece %12 si kaldı Ramazan bayramını evde geçirecez
    Bu Bizim Kaderimizdemi ne var Geldigi Gibi Gidiyor Tutabilene Aşk Olsun :P
  • 26-08-2010, 01:11:23
    adsense borçları kapatır, gg ise bayramı kapatır
  • 26-08-2010, 01:12:53
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.


    Bu yazı panelimden çıktıktan 1 gün sonra baan'landım param gelirmi acaba
  • 26-08-2010, 01:14:10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ödeme girmiş işleme ne güzel gelmeden gitti ama olsun
  • 26-08-2010, 01:14:49
    Ossee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.


    Bu yazı panelimden çıktıktan 1 gün sonra baan'landım param gelirmi acaba
    Evet gelir.
  • 26-08-2010, 01:15:14
    Ossee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ayın 30'unda size gönderilmek üzere zamanlanmış bir ödeme var. Standart teslimat çeki alıyorsanız, bulunduğunuz yere bağlı olarak çekin elinize geçmesi için 4 hafta kadar bekleyin. EFT ya da güvenli hızlı teslimat yöntemini kullanıyorsanız ödemenizin gelecek ayın 5'ine kadar ulaşmış olması gerekir.


    Bu yazı panelimden çıktıktan 1 gün sonra baan'landım param gelirmi acaba
    Gelir diye düşünüyorum, umarım alırsınız.
  • 26-08-2010, 01:17:12
    Ödeme işlemde. 3$ bi kesinti olmuş.
  • 26-08-2010, 01:17:57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MaZo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanyada ödeme seceneklerinde Western Union yokmu acaba bende Bulgaristandan alıyorum parayır çekle değil western union la kolay bi şekilde
    yok Seçenekleri Kontrol Edin

    Çek - Standart Dağıtım *
    Çek - Güvenli Ekspres Dağıtım (18,00 € İşlem Ücreti) daha fazla bilgi **

    * Standart Teslimat çekleri normal posta ile gönderilir ve postalama gününden itibaren 2-3 hafta içinde elinizde olur.
    ** Güvenli Ekspres Teslimat çekleri bir kurye ile gönderilir ve 1 hafta içinde elinizde olur.

    şimdi bu durumda ne yapayım ödeme işlemede girmiyor?