• 26-08-2010, 08:22:27
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi baktım ödeme işlemde acaba gece kaç gibi işleme girdi sanırıım 9 olmadı en geç 9 bucuk gibi alırız paralarımızı

    onca kişi cuma diyordu perşembe oldu ne güzel oldu
    Gece değil iftardan hemen sonra işleme girdi Eğer bir aksilik olmazsa saat 09:00'dan sonra hesaplara geçer diye düşünüyorum.
  • 26-08-2010, 08:23:34
    Üyeliği durduruldu
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece değil iftardan hemen sonra işleme girdi Eğer bir aksilik olmazsa saat 09:00'dan sonra hesaplara geçer diye düşünüyorum.
    hee anladım kardeşim iftarda yoldaydım ya bakamadım otobüsde internet var adamlar şifresini bilmiyor giremedim cıldırdım öldürecektim şöförü muavini filan
  • 26-08-2010, 08:28:48
    The_Joker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hee anladım kardeşim iftarda yoldaydım ya bakamadım otobüsde internet var adamlar şifresini bilmiyor giremedim cıldırdım öldürecektim şöförü muavini filan
    Sakin olmakta fayda var Hem bu kadar Adsenseyi düşünmekte iyi değil ters tepebiliyor mağlum Google amcanın 7. Hissi çok kuvvetlidir
  • 26-08-2010, 08:29:59
    Üyeliği durduruldu
    TuKeNeCeGiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin olmakta fayda var Hem bu kadar Adsenseyi düşünmekte iyi değil ters tepebiliyor mağlum Google amcanın 7. Hissi çok kuvvetlidir
    ben o googlenin varya sorma neler etti bana neler kazandırdıkca kazandıran sitemi filitreye soktu öldüm bittim 2 gündür şimdi ugrasıyoruz seodur carttur curttur inş düzeltecem
  • 26-08-2010, 08:33:39
    Sıkıldım beklemekten...
  • 26-08-2010, 08:38:46
    Son 1 saat beyler.
  • 26-08-2010, 08:42:23
    Üyeliği durduruldu
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 1 saat beyler.
    Bu gün yatmamazlık gibi birşey olur mu sizce? yarınsa aksatma gibi
  • 26-08-2010, 08:43:32
    Muhabbet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gün yatmamazlık gibi birşey olur mu sizce? yarınsa aksatma gibi
    Öğleden sonra ya bile kalacağını tahmin etmiyorum, saat 10 gibi alırız muhtemelen.. Ancak 29 saattir ayaktayım ben göremeyeceğim galiba, uykum geldi
  • 26-08-2010, 08:44:13
    Üyeliği durduruldu
    Peki teşekkürler, Herkese Hayırlı harcamalar diyorum. Allah hepimize daha çok verir inşallah.

    Bu arada Garantiden Alan yazabilirse sevinirim benim 2. hesaba yatacak onunda internet bankacılığı kapalı :P