• 25-08-2010, 20:13:22
    Şükür girdi iftarı yaptım sigaramı yaktım ödemede işlemde deymeyin keyfime
  • 25-08-2010, 20:13:56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok şükür girmiş işleme yarın hesapta paracıklarımız kızın yanına gidicem borçları kapatıcam para biticek yine.
  • 25-08-2010, 20:16:27
    Allahımm! Ne olur bereketli olsun çok lazım Şükürler olsun adsense de olmasa cep delik cepken delik
  • 25-08-2010, 20:18:10
    Valla ya ödemeler işleme girdi şimdi asıl soru kur kaç olucak. :/
  • 25-08-2010, 20:18:52
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allahımm! Ne olur bereketli olsun çok lazım Şükürler olsun adsense de olmasa cep delik cepken delik
    Ağlama hocam Şükret şükret ki bereketi de olsun hayırıda
  • 25-08-2010, 20:27:08
    ooo sonunda eftlerde islemde çok iyi .. isleme girdi ama yine içimiz rahat değil, kur kaç olacak =)
  • 25-08-2010, 20:31:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bendede girmiş işleme

    birde bu yazıyor daha önce benmi hiç farketmedim acaba
    Ağustos ayı kazançları 10 Eylül tarihinde kesinleşecektir
  • 25-08-2010, 20:43:22
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede girmiş işleme

    birde bu yazıyor daha önce benmi hiç farketmedim acaba
    Ağustos ayı kazançları 10 Eylül tarihinde kesinleşecektir
    Aynen benimde o ilgimi çekti hocam ilk defa yazdı heralde hiç dikkat etmedim.
  • 25-08-2010, 20:48:31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.