• 25-08-2010, 22:43:52
    Üyeliği durduruldu
    Evet bende öyle düşündüğümden çok tedirgin olmadım birde ban yemem için bir neden olmadığını düşünüyorum ozaman beni biraz daha sallayacaklar
  • 25-08-2010, 23:03:29
    sagolsun bizi unutmuyor,çok şükür her ay 3-5 harçlık gönderiyor google amca ödeme işleme girmiş.
  • 25-08-2010, 23:07:03
    yokolucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    592 gözükürken işleme geçen 450 :S nasıl bir kesintidir bu yaa ..
    çoğu arkadaşım kesintili alıyor bunun sebebi acaba gecersiz tıklamalarmı yoksa başka bir şeymi bende bu güne kadar hiç kesinti olmadı
  • 25-08-2010, 23:08:59
    2 ayda anca ödeme alıyom şuraya adsense kazançlarını yazmayın ricam
  • 25-08-2010, 23:16:42
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme İşlemde
    4140 $
    Allah bereket versin, Allah daha çok versin herkeze ..
    Gold alırsın artık
  • 25-08-2010, 23:19:55
    ödeme işlemde.. yarın 9 gibi hesaplarda..
  • 25-08-2010, 23:22:59
    hesapta 300'ü aşkın mevcut fakat ödeme 150$ anlamadım ben bu işi :S
  • 25-08-2010, 23:37:30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benden 6$ kesilmiş bişey gitmemiş sizden niye o kadar kesti acaba arkadaşlar. :/
  • 25-08-2010, 23:41:14
    Üyeliği durduruldu
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden 6$ kesilmiş bişey gitmemiş sizden niye o kadar kesti acaba arkadaşlar. :/
    45 $ da benden kesmiş geçen ayda kesti neden kesiyor acaba bilgisi olan