• 26-08-2010, 09:00:28
    GoogleMonster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne diyorsun sen bankadan çıktıktan sonra içime bir korku sarıyor gasp edecekler diye çok belli ediyorum hemen oramı buramı tutarak aceleyle taksiye binip eve gidiyorum
    ya taksici gaspçı çıkarsa dikkat et bu arada istanbul yapıkredi hesapta.
  • 26-08-2010, 09:00:28
    İzmir Finansbank Hesapta. Kur: 1,51
  • 26-08-2010, 09:00:29
    Üyeliği durduruldu
    kur kaçtan hesaplandı ? vakıfbank yatan varmı
  • 26-08-2010, 09:00:37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kur 1.53 ten gelmiş
  • 26-08-2010, 09:02:50
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu Toplam 38 Üye okuyor. (26 Kayıtlı üye ve 12 Misafir)
    Seven_46*, bizimportal, Radyoturkalemi, Semotion, MhmtOrtc, Montrey, DarksPrince, muratdan, korkmam, Toker, akbalci, animedizi, schreck, CeRaT, Muhabbet, Yolcu_1293, arta1505, ismoz, Urgup, aLy0328, arda.dk


    Maşallah Adsense bu kadar insanı sevindirecek ne diyelim allah razı olsun.
  • 26-08-2010, 09:03:47
    Puff işbank.. Her can sıkıcı şeyde bizi buluyor, her ay değiştirecem diyorum sonra ödeme gelince unutuyorum..
  • 26-08-2010, 09:04:12
    Seven_46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu Toplam 38 Üye okuyor. (26 Kayıtlı üye ve 12 Misafir)
    Seven_46*, bizimportal, Radyoturkalemi, Semotion, MhmtOrtc, Montrey, DarksPrince, muratdan, korkmam, Toker, akbalci, animedizi, schreck, CeRaT, Muhabbet, Yolcu_1293, arta1505, ismoz, Urgup, aLy0328, arda.dk


    Maşallah Adsense bu kadar insanı sevindirecek ne diyelim allah razı olsun.
    Peki AdSense'ı kim sevindiriyor ?
  • 26-08-2010, 09:04:24
    Bana da bankasya ya gelecek

    ilk defa işleme girdi

    Daha önce 3 kere para alacağım gün banlandım bu sefer ne olacak bakalım
  • 26-08-2010, 09:04:41
    Üyeliği durduruldu
    Akbank para hesapta teşekkürler google