• 26-08-2010, 10:30:55
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen ne görgüsüzsün yahu adam sana ne kadar aldığını mı sormuş? ziraat alan var mı demiş.
    Çok var böylesi

    Yorum yazmaya gerek bile yok
  • 26-08-2010, 10:33:05
    Üyeliği durduruldu
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var Aldim 8550 TL
    Murat bence aldığın tutarı yazma ve hava atma kazanıyorsan eyw sana saklı kalsın kazandığında aldığında burada 10'larca insan ödeme aldım yazıyor biride tutar yazmışmı ? hayır.
  • 26-08-2010, 10:35:58
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ben 27-28 gibi bekliyordum, konuya bakayım dedim ve şaşırdım. Gidip çekelim öğleden sonra.
  • 26-08-2010, 10:37:58
    Sidroman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var Aldim 8550 TL
    https://www.r10.net/1061800302-post600.html

    4140$ demiştiniz Adsense sanırım sizi 2TL den hesaplamış.
  • 26-08-2010, 10:39:54
    I Love you google!
    Garanti hesapta, ama.. Bitti bile

    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1061800302-post600.html

    4140$ demiştiniz Adsense sanırım sizi 2TL den hesaplamış.
    SEN BIRAK ONU KENDİNİ TATMİN EDİYOR..
  • 26-08-2010, 11:06:56
    Üyeliği durduruldu
    ana bana neden göndermedi acaba? Bank Asya ödeme işlemde de yazmıyor :s bende mi var bi sorun yoksa daha alamayan arkadaşlarımızda var mı ?
  • 26-08-2010, 11:20:52
    ing bank ödeme geldi.herkese hayırlı olsun.
  • 26-08-2010, 11:21:12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    reon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ana bana neden göndermedi acaba? Bank Asya ödeme işlemde de yazmıyor :s bende mi var bi sorun yoksa daha alamayan arkadaşlarımızda var mı ?
    iş bank ve bank asyadan çektim
  • 26-08-2010, 11:22:30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bazı abartılan rakamlar var. Bence Ödemesini alan ve hangi bankadan aldığını yazarsa iyi olur