• 26-08-2010, 11:58:05
    ALLAH bereket versin. İşbank Sefaköy ödemem gelmiş.
  • 26-08-2010, 12:00:57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    işbank hesapta
  • 26-08-2010, 12:07:00
    Üyeliği durduruldu
    Ya arkadaşlar bütün bilgilerimin doğru olmasına rağmen halen ödeme almış değilim bu konuda bana yardımcı olabilecek bi arkadaş var mı ?
  • 26-08-2010, 12:14:40
    Yapı krediden odeme alan varmı ?
  • 26-08-2010, 12:17:32
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Yapı Kredi, hesapta...
  • 26-08-2010, 12:19:49
    Üyeliği durduruldu
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1061800302-post600.html

    4140$ demiştiniz Adsense sanırım sizi 2TL den hesaplamış.
    haha adam ajan beyler
  • 26-08-2010, 12:23:28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödeme ne zaman işleme girdi
  • 26-08-2010, 12:24:17
    2 tane banlı hesabımın paraları yatmış çok mutluyum
  • 26-08-2010, 12:26:04
    Bu Google'dan Allah razı olsun ya (: Başımızdan eksik etmesin Google'ı