• 26-08-2010, 11:22:42
    garanti ve iş bankasından ödememi aldım

    forever adsense
  • 26-08-2010, 11:22:51
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sabah bankaya gittim parayı çekmeye ordaki kadın bana dediki 50 Tl Eft parası keseceğiz hayırdır dedim hiç böyle bir şey yoktu önceden yok diyor eft ile geldiğinden dolayı keseceğiz önceden ayıkmadıkları için çekmemişler, eğer bugün çekerseniz paranızı 50tl vereceksiniz yarın beklerseniz o ücreti vermeyeceksiniz, buda yenimi çıktı iş bankasında? Daha önce böyle bir durum ile karşılaşacan varmı?
  • 26-08-2010, 11:24:09
    ödemelerin olduğu günde evde bir bayram havası oluyor iş bankası kullanıyorum, ödeme yapılmış para hesabımda... keyifli harcamalar...
  • 26-08-2010, 11:25:46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rakastar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sabah bankaya gittim parayı çekmeye ordaki kadın bana dediki 50 Tl Eft parası keseceğiz hayırdır dedim hiç böyle bir şey yoktu önceden yok diyor eft ile geldiğinden dolayı keseceğiz önceden ayıkmadıkları için çekmemişler, eğer bugün çekerseniz paranızı 50tl vereceksiniz yarın beklerseniz o ücreti vermeyeceksiniz, buda yenimi çıktı iş bankasında? Daha önce böyle bir durum ile karşılaşacan varmı?
    Hangi banka o ?
  • 26-08-2010, 11:28:19
    Üyeliği durduruldu
    Herkes aldı bi bana gelmedi hatta adsense hesabımda ödeme işlemde yazısı bile çıkmadı :s banlansaydım panele girmezdim + tık saymazdı bile anlamış değilim ya.. :s
  • 26-08-2010, 11:30:38
    Üyeliği durduruldu
    teknolojiblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi banka o ?
    iş bankası, daha önce böyle bir durumla karşılaşmadım, zaten 6 ayda bir hesabımda otomatik olarak bir miktar çekiyorlar birde para yeni geldiği için yeni ayak paras istiyorlar.
  • 26-08-2010, 11:31:04
    vakıfbanktan ödememi aldım.
  • 26-08-2010, 11:31:25
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1061800302-post600.html

    4140$ demiştiniz Adsense sanırım sizi 2TL den hesaplamış.
    haha iyi takip etmişsin hocam
  • 26-08-2010, 11:34:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rakastar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sabah bankaya gittim parayı çekmeye ordaki kadın bana dediki 50 Tl Eft parası keseceğiz hayırdır dedim hiç böyle bir şey yoktu önceden yok diyor eft ile geldiğinden dolayı keseceğiz önceden ayıkmadıkları için çekmemişler, eğer bugün çekerseniz paranızı 50tl vereceksiniz yarın beklerseniz o ücreti vermeyeceksiniz, buda yenimi çıktı iş bankasında? Daha önce böyle bir durum ile karşılaşacan varmı?
    o nerden çıkmış isme havale gelseydi yurt dışından döviz olarak ozaman böyle bişey oluyor ancak eft lerde hiç görmedim bugüne kadar hangi banka onu diyen?