• 29-08-2010, 13:00:22
    rekorturk aynı sorun bendede var sebebi nedir arkadaşlar
    Temmuz ayı sonunda bakiye 196,20 $ yazıyor.
  • 29-08-2010, 13:01:44
    XASIF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rekorturk aynı sorun bendede var sebebi nedir arkadaşlar
    Temmuz ayı sonunda bakiye 196,20 $ yazıyor.
    Benim banka Vakıfbank onunla alakalı olabilir mi acaba?
  • 29-08-2010, 14:25:50
    rekorturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadaşlar bende de ödeme yok daha önce defalarca ödeme almıştım bi sorun yok yani ödeme bilgilerimde

    hocam bende de aynı durum var. son 3 ay yerine son 12 aya bakarsanız 103 dolardan kesinti olduğunu göreceksiniz. bnm de 102 dolar ödemem vardı fakat son 12 aya bakınca 99.90 gözüküyor. o nedenle ödeme alamadım
  • 29-08-2010, 18:30:15
    Şimdi arkadaşlar benim kafam karıştı. 3 Seçenek var son 3 ay, son 12 ay, Her zaman... Hepsini koyuyorum buraya hangisine bakacağım...

    Son 3 ay


    Son 12 ay


    Her Zaman
  • 29-08-2010, 18:44:25
    rekorturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi arkadaşlar benim kafam karıştı. 3 Seçenek var son 3 ay, son 12 ay, Her zaman... Hepsini koyuyorum buraya hangisine bakacağım...

    Son 3 ay


    Son 12 ay


    Her Zaman
    Her zamana bakacaksın.
  • 29-08-2010, 18:47:06
    Bu sizin kesinti muhabbetiniz biraz yanlış temeller üzerine kurulmuş arkadaşlar. Ödemeleriniz uzun sürelerden sarkarak geldiği için son 3 ay yaptığınızda işlemlerde yanlışlık oluyor, gelecek olan para yanlış hesaplanıyor. Öyle bakarsanız benim bu ay 2 kat ödeme almam gerekiyormuş Her zaman seçeneğini seçin ve ona göre ödeme alıp almayacağınızı kontrol ediniz.
  • 29-08-2010, 18:54:05
    Ödeme yatmıs gözüküyor ama hesapta para yok yarın bankaya gidicem
  • 29-08-2010, 19:18:51
    Üyeliği durduruldu
    NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme yatmıs gözüküyor ama hesapta para yok yarın bankaya gidicem
    eft yapmışlardır pazartesi hesabında olur
  • 31-08-2010, 06:02:25
    TeRaPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eft yapmışlardır pazartesi hesabında olur
    Malesef para gelmemis