rekorturk aynı sorun bendede var sebebi nedir arkadaşlar
Temmuz ayı sonunda bakiye 196,20 $ yazıyor.
Temmuz Ayı Ödemeleri
855
●52.059
- 29-08-2010, 13:01:44Benim banka Vakıfbank onunla alakalı olabilir mi acaba?XASIF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2010, 14:25:50hocam bende de aynı durum var. son 3 ay yerine son 12 aya bakarsanız 103 dolardan kesinti olduğunu göreceksiniz. bnm de 102 dolar ödemem vardı fakat son 12 aya bakınca 99.90 gözüküyor. o nedenle ödeme alamadımrekorturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2010, 18:44:25Her zamana bakacaksın.rekorturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2010, 18:47:06Bu sizin kesinti muhabbetiniz biraz yanlış temeller üzerine kurulmuş arkadaşlar. Ödemeleriniz uzun sürelerden sarkarak geldiği için son 3 ay yaptığınızda işlemlerde yanlışlık oluyor, gelecek olan para yanlış hesaplanıyor. Öyle bakarsanız benim bu ay 2 kat ödeme almam gerekiyormuş
Her zaman seçeneğini seçin ve ona göre ödeme alıp almayacağınızı kontrol ediniz.
- 29-08-2010, 18:54:05Ödeme yatmıs gözüküyor ama hesapta para yok yarın bankaya gidicem
- 29-08-2010, 19:18:51Üyeliği durduruldueft yapmışlardır pazartesi hesabında olurNetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2010, 06:02:25Malesef para gelmemisTeRaPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Her zaman seçeneğini seçin ve ona göre ödeme alıp almayacağınızı kontrol ediniz.