• 26-08-2010, 14:51:46
    garanti ödeme geçmiş... kur 1,51 civarında..
  • 26-08-2010, 15:00:22
    MagicLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18inde Banlanıp Alabilen Varmı Arkadaşlar ?
    ben ayın onbeşinde banlanmıp ödememi almıştım.Seninkide yatar umarım
  • 26-08-2010, 15:17:41
    Üyeliği durduruldu
    Xdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben ayın onbeşinde banlanmıp ödememi almıştım.Seninkide yatar umarım
    Paşam Bu Saat Oldu Geçmedi Hesaba Umudu Kestim :S
  • 26-08-2010, 15:53:20
    Üyeliği durduruldu
    nasıl 15 inde banlanıp aldın ya ben 18 inde banlandım bana ödeme yapmadılar.
  • 26-08-2010, 15:55:24
    Üyeliği durduruldu
    if3Lc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 19 una banlanmıştım ama odeme gelmedi bana henuz, bundan sonrada gelmez heralde.
    benim geçen ay 19 un banlanan bi hesaba ödeme yaptılar bu ay 18 inde banlandım bu ay yapmadılar hayret bişey.

    adamlar 15 inde banlanıp almışlar.
  • 26-08-2010, 15:55:35
    Üyeliği durduruldu
    şimdiden paralcıklarını alanlara hayırlı harcamalar bizim pinde gelirse inşallah bizde alırız paramızı.
  • 26-08-2010, 15:59:27
    ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1061800302-post600.html

    4140$ demiştiniz Adsense sanırım sizi 2TL den hesaplamış.
    Ya adam tam bir "Ziya" İnanmayın böyle bol keseden atanlara. Daha önceki konularda da mesajlarını gördüm o yüzden itibar etmiyorum hiç. Siz de etmeyin.
  • 26-08-2010, 16:17:32
    Aramızdan ayrılanlar...
    panele yansımış zaten ödeme kuru 1,513
  • 26-08-2010, 17:26:00
    Ben de bugün ödememi aldım, sağolsun google amcam