ruby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/1061800302-post600.html

4140$ demiştiniz Adsense sanırım sizi 2TL den hesaplamış.
Ya adam tam bir "Ziya" İnanmayın böyle bol keseden atanlara. Daha önceki konularda da mesajlarını gördüm o yüzden itibar etmiyorum hiç. Siz de etmeyin.