Xdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ayın onbeşinde banlanmıp ödememi almıştım.Seninkide yatar umarım
Paşam Bu Saat Oldu Geçmedi Hesaba Umudu Kestim :S