• 27-08-2010, 00:52:54
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ödemeyi alamayanlardanım

    Hesabıma gelen giden yok malesef :s
  • 27-08-2010, 01:19:28
    n0fx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah allah ödemem gelmemiş. işin değişik yanı ödeme işlemde bile değil ? temmuz ayı sonu bakiyesi 100$'ı aşınca ödeme yapılmıyormuydu? bu limit mi değişti ? yada benim durumumda olan daha ödemesi işleme girmemiş arkadaşlar varmı ?
    ilk defamı alıyorsunuz? 15 inden sonra geçtiyseniz 100 $ ı muhtemelen bi dahaki ay ödemeniz gelecektir.
  • 27-08-2010, 02:42:37
    Üyeliği durduruldu
    active adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soruyu cevaplayabilecek olan varmı ?
    Geçen ayların vergisini kesiyordur.
  • 27-08-2010, 04:46:21
    benim heseba bu ay 190Lira yatırıLmış,
    60$ hesabımda duruyor?
    Bu 60 doLar neden ödemediLer

    Kesim tarihLeri 15'i oLdugu için o tarihe kadar biriken parayımı yoLLuyorLar ?
  • 27-08-2010, 06:00:42
    Üyeliği durduruldu
    MusLumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim heseba bu ay 190Lira yatırıLmış,
    60$ hesabımda duruyor?
    Bu 60 doLar neden ödemediLer

    Kesim tarihLeri 15'i oLdugu için o tarihe kadar biriken parayımı yoLLuyorLar ?
    Sanırım o 60 $ bu ayın kazancı. Onu önümüzdeki ay alırsın.
  • 27-08-2010, 08:05:01
    Üyeliği durduruldu
    ödememi aldım arkadaşlar
    135$ a 204 TL para aldım
  • 27-08-2010, 08:06:51
    Üyeliği durduruldu
    forumtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım o 60 $ bu ayın kazancı. Onu önümüzdeki ay alırsın.
    %90 öyledir
    hesabım sekmesine gelin ordan ödeme geçmişine gelin
    ordanda tüm zamanları seçin ( son 3 ay secilidir genelde )

    o gördüğünüz 60$ belki daha önceden ödenmiş olan tutar olabilir
    biliyorsunuz ki google 2010 yılına girdikten sonra o konuda tutarsız sonuçlar çıkartmaya başladı

    tam olarak kazancınızı görebilmeniz için dediğimi yapın
    tam net ay ay kazancınız ve devir kazancınız görülcektir
    o gördüğünüz 60 $ bir hayal ürünü de olabilir
  • 27-08-2010, 10:45:31
    lovemove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk defamı alıyorsunuz? 15 inden sonra geçtiyseniz 100 $ ı muhtemelen bi dahaki ay ödemeniz gelecektir.
    hayır yıllardır ödeme alıyorum. temmuz ayı sonu bakiyem 100$'ı geçmiş durumda yani ayın 15inden sonra değil :/
  • 27-08-2010, 14:14:15
    Üyeliği durduruldu
    foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site temamı değiştirdim reklam yerleşimlerimi değiştirdim hit için çalışamlara başladım yeter artık bende iyi denilebilecek miktarda para alcam
    ne alıyordunda dostum ne almayı planlıyorsun