Konu
Temmuz Ayı Ödemeleri
27-08-2010, 04:46:21
#823
MusLumcu
benim heseba bu ay 190Lira yatırıLmış,
60$ hesabımda duruyor?
Bu 60 doLar neden ödemediLer
Kesim tarihLeri 15'i oLdugu için o tarihe kadar biriken parayımı yoLLuyorLar ?