benim heseba bu ay 190Lira yatırıLmış,
60$ hesabımda duruyor?
Bu 60 doLar neden ödemediLer

Kesim tarihLeri 15'i oLdugu için o tarihe kadar biriken parayımı yoLLuyorLar ?